Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Biedronka nie zwalnia tempa inwestycji

17 stycznia 2009 | Ekonomia | PM

150 nowych sklepów i inwestycje do 250 mln euro to plan największej firmy handlowej w Polsce

– Takie są plany, one zostaną zrealizowane, o ile nie pojawią się żadne nagłe okoliczności. Kontynuujemy rozwój w Polsce – mówi Pedro Pereira da Silva, dyrektor generalny Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciela Biedronki. Firma podała wczoraj, że jej przychody w 2008 r. wzrosły o 37,2 proc., do 12,3 mld zł. Potwierdziły się informacje „Rz” o wejściu firmy na rynek telekomunikacyjny.

Właśnie rusza kampania usługi tuBiedronka przygotowanej we współpracy z PTC (Era). Pod nazwą tuBiedronka będą sprzedawane startery (za 7,99 zł) oraz telefony komórkowe. Koszt minuty połączenia wyniesie 33 grosze, tylko do sieci Play klienci zapłacą 68 groszy.

Sieć na koniec ub.r. miała 1359 sklepów i zatrudniała ponad 27 tys. osób. W tym roku planuje otwarcie 150 sklepów, a łączne inwestycje mają wynieść 250 mln euro (2/3 budżetu Jeronimo Martins).

Brak okładki

Wydanie: 8219

Spis treści
Zamów abonament