Przeprosiny to ważna informacja dla klientów
Firmy coraz częściej przepraszają konkurentów za naruszenie praw autorskich lub znaków towarowych. To efekt ugód i procesów
Spółka Okpol przeprasza znanego producenta okien Velux za czyny nieuczciwej konkurencji, w tym naruszania renomowanego znaku towarowego. Przegrała bowiem proces sądowy. Na łamach żółtych i zielonych stron „Rzeczpospolitej” jest wiele takich ogłoszeń. Tomasz Filipiak przeprasza Carl Walther GmbH za wprowadzenie do obrotu nieoryginalnych i nieautoryzowanych replik pistoletów. Również spółka Toi Toi Systemy Sanitarne była ostatnio przepraszana przez swoją konkurencję. Podobnych oświadczeń jest w prasie coraz więcej.
– Często takie oświadczenie jest bardziej pożądane niż rekompensata pieniężna. I to nie tylko przy zawieraniu ugody, ale i podczas procesu sądowego – podkreśla Dorota Bryndal, radca prawny, wspólnik w kancelarii Gessel.
Możliwość żądania oficjalnych przeprosin w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta