Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Marka polskiego szefa

11 marca 2009 | Kariera i Biznes | Anita Błaszczak
W Polsce jest łatwiej niż w innych krajach regionu o dobrych lokalnych szefów. Szkoda,że nasi menedżerowie mają często zasłużoną opinię sztywnych ponuraków.
źródło: Rzeczpospolita
W Polsce jest łatwiej niż w innych krajach regionu o dobrych lokalnych szefów. Szkoda,że nasi menedżerowie mają często zasłużoną opinię sztywnych ponuraków.

Dynamiczni, pracowici, przedsiębiorczy i efektywni w pracy. Te cechy naszych menedżerów sprawiły, że wypadli najlepiej w badaniu kadry zarządzającej regionu, choć ich słabym punktem jest nadmierny formalizm i... brak poczucia humoru

– Polska kadra zarządzająca ma dziś markę, która liczy się w Europie – ocenia Sylwia Rzemieniewska, dyrektor zarządzająca firmy executive search Target Poland, która wraz z angielską Henley Business School zbadała opinie o menedżerach w sześciu krajach naszego regionu: w Bułgarii, Czechach, Polsce, Rumunii, Słowacji i na Węgrzech. W ankiecie, w której uczestniczyło 271 szefów pochodzących z tych państw oraz 898 ekspatów, czyli cudzoziemców zajmujących tam kierownicze stanowiska, przedstawiciele polskiej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8264

Spis treści
Zamów abonament