Kompetencje warto sprawdzić jeszcze przed zatrudnieniem
Jak oceniać kompetencje pracowników? Czy każdego można poddać ocenie?
Kompetencje to zespół cech, szeroko rozumiana wiedza, system wartości i zachowań mających bezpośredni wpływ na życie pracownika i pozwalających mu być skutecznym w określonej dziedzinie życia zawodowego czy prywatnego. Mogą one mieć charakter formalny, jak doświadczenie i wykształcenie, bądź osobowościowy, np. styl budowania relacji z innymi ludźmi. wyznawane wartości.
Posiadane przez pracownika kompetencje stanowią o sukcesie firmy. Braki w edukacji można łatwo uzupełnić, umożliwiając pracownikowi udział w szkoleniach....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta