Silniejsza zapaść w reklamie
Wydatki na reklamę na świecie spadną w tym roku aż o 9,9 proc., a nie, jak podawano wcześniej, o 8,5 proc. – wynika szacunków ZenithOptimedia
Jak podkreślają analitycy, nie należy tego jednak odczytywać jako pogorszenia się sytuacji. Korekta wynika z niedoszacowanego spadku rynku w pierwszej połowie roku.
“Druga połowa roku przebiega zgodnie z wcześniejszymi przewidywaniami. Spadki są wolniejsze” – potwierdza sieć domów mediowych w swoim najnowszym raporcie.
Kurczący się rynek reklamy odbił się na wynikach największych mediowych spółek świata za pierwsze półrocze. Z wyliczeń ZenithOptimedia...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta