Sprzedaż AGD rośnie tylko w Polsce
Do końca sierpnia sprzedaż tzw. dużego AGD wzrosła o ponad 2 proc. Najbardziej zmywarek
Na duży sprzęt AGD – czyli np. lodówki i pralki – wydaliśmy już niemal 2,8 mld zł, prawie 2,5 proc. więcej niż w tym okresie ub.r. Ilościowo rynek zyskał 1 proc. Wzrosły wydatki na dwie kategorie – kuchnie o 8 proc. i zmywarki 17 proc., reszta straciła 2 – 3 proc. O 15 proc. wzrosła sprzedaż sprzętu do zabudowy.
AGD i płaskie telewizory to jedyne segmenty rynku...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta