Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Soki i woda odporne na kryzys

05 grudnia 2009 | Ekonomia | Beata Drewnowska
Wydatki Polaków na napoje wzrosły w ciągu trzech kwartałów 2009 r. o 5 proc. Najwięcej na soki, nektary i napoje.
źródło: Rzeczpospolita
Wydatki Polaków na napoje wzrosły w ciągu trzech kwartałów 2009 r. o 5 proc. Najwięcej na soki, nektary i napoje.

W ciągu dziewięciu miesięcy Polacy wydali na napoje 8,7 mld zł

Nasze wydatki na napoje bezalkoholowe były o 5 proc. wyższe niż przed rokiem – policzyła firma Nielsen. W tym samym czasie wielkość rynku zwiększyła się o 3 proc. Tempo, w jakim sprzedaż napoi rośnie w tym roku, mogłoby być wyższe, gdyby nie chłodny początek lata.

Leszek Rodak, dyrektor zarządzający Polskich Zdrojów – producenta Cisowianki, drugiej marki wody w Polsce, zwraca uwagę, że we wrześniu sprzedaż jego firmy zwiększyła się o

70 proc., natomiast w ciągu trzech kwartałów 2009 r. poszła w górę o ok. 40 proc.

Zadowolone są nie tylko...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8491

Spis treści
Zamów abonament