Soki i woda odporne na kryzys
W ciągu dziewięciu miesięcy Polacy wydali na napoje 8,7 mld zł
Nasze wydatki na napoje bezalkoholowe były o 5 proc. wyższe niż przed rokiem – policzyła firma Nielsen. W tym samym czasie wielkość rynku zwiększyła się o 3 proc. Tempo, w jakim sprzedaż napoi rośnie w tym roku, mogłoby być wyższe, gdyby nie chłodny początek lata.
Leszek Rodak, dyrektor zarządzający Polskich Zdrojów – producenta Cisowianki, drugiej marki wody w Polsce, zwraca uwagę, że we wrześniu sprzedaż jego firmy zwiększyła się o
70 proc., natomiast w ciągu trzech kwartałów 2009 r. poszła w górę o ok. 40 proc.
Zadowolone są nie tylko...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta