Tylko nieliczni chcą budować outlety
W tym roku deweloperzy nie oddadzą w kraju żadnego obiektu handlowego typu outlet
– Brak nowej podaży to nie efekt kryzysu. Polski rynek jest w stanie jeszcze przyjąć nawet kilkanaście centrów wyprzedaży, ale ich budowa po prostu musi być rozłożona w czasie – twierdzi Michał Masztakowski z CB Richard Ellis.
W całej Polsce do tej pory wybudowano ok. 93 tys. mkw. powierzchni handlowej na potrzeby outletów. W Warszawie – ok. 30,7 tys. mkw. W innych miastach znajdziemy po kilkanaście tys. mkw. outletów.
W przyszłym roku stołeczna podaż zwiększy się o kolejne 14 tys. mkw. Hiszpańska spółka Neinver planuje otworzyć Annopol Factory Outlet na Białołęce, gdzie znajdzie się ok. 90...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta