Ustawowe prawo do reklamacji towaru niezgodnego z umową to nie to samo co gwarancja przedsiębiorcy
To klient decyduje, czy chce żądać naprawy wadliwego produktu od sprzedawcy czy producenta
Urządzenia, które sprzedajemy w naszym sklepie, objęte są gwarancją producenta. Jego serwis znajduje się w tym samym punkcie miasta co nasz sklep. Czy w związku z tym mamy prawo odesłać klienta, który chce zareklamować towar, do tego punktu? – pyta czytelnik.
Odpowiedź jest jednoznaczna: nie. Gwarancja udzielona przez producenta czy nawet samego sprzedawcę jest niezależna od ustawowych uprawnień konsumenta. Zgodnie z ustawą o...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta