Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Listy do „Rzeczpospolitej”: „Klęska marketingowa rządu Tuska”

08 lutego 2011 | Publicystyka, Opinie | czytelnik Rzeczpospolitej

Z przykrością zgadzam się w pełni z oceną pana Eryka Mistewicza („Klęska marketingowa rządu Tuska”, „Rz” nr 21, 27.01.2011 r.). Rosjanie podeszli do sprawy w sposób profesjonalny, a my jak amatorzy. Do tego raport MAK był podany dziennikarzom w językach rosyjskim i angielskim, do którego dołączono uwagi naszej komisji wysłane do Moskwy w języku... polskim. Mam nadzieję, że oczekiwany w lutym raport komisji ministra Jerzego Millera nie tylko uwzględni profesjonalne uwagi Eryka Mistewicza, ale będzie przetłumaczony na rosyjski i angielski. Choć i tak będzie to już musztarda po obiedzie. W oczach opinii światowej tę batalię rząd już przegrał.

Tadeusz Szostak, Warszawa

Brak okładki

Wydanie: 8847

Spis treści
Zamów abonament