Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Promocja Mazowsza na miarę rodzinnej firmy

22 lutego 2011 | Życie Warszawy | Agnieszka Grotek

Kubkami, długopisami i plecakami. Za pomocą takich gadżetów chce promować się Mazowsze. – Oby to nie była antypromocja – oceniają eksperci.

Urząd Marszałkowski chce kupić 250 kubków reklamowych, 1 tys. opasek odblaskowych, 2 tys. toreb papierowych, 250 filiżanek, 2 tys. długopisów, 1 tys. wodoodpornych przezroczystych saszetek na szyję, 2 tys. smyczy, 200 plecaków i tyle samo toreb podróżnych, 500 pendrive’ów. Do tego 600 kalendarzy na 2012 rok. Za pomocą takich gadżetów chce promować się w kraju i za granicą. – Przy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8859

Spis treści
Zamów abonament