Więcej pieniędzy na nietypowe reklamy
Ogłoszeniodawcy planują zwiększać wydatki w mediach cyfrowych i na promowanie się przy treściach tworzonych przez odbiorców
Jako medium reklamowe zyska głównie Internet. Ale to dobra informacja także dla właścicieli tradycyjnych mediów, którzy mogą nadrabiać spadające tempo wzrostu wpływów z tradycyjnych reklam na swoich treściach w sieci.
Jak podaje eMarketer, powołując się na badania Stowarzyszenia Agencji Interaktywnych SoDA i AnswerLab, firmy zamierzają zwiększać nakłady na działania promocyjne w mediach dla nich w pewnym sensie darmowych. Chodzi o te obszary, które trudno nazwać typowymi mediami, a gdzie ludzi łatwo zainteresować jakimś tematem, gdyż sami tworzą tam treści, np. fora internetowe i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta