Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Obrona dobrego imienia firmy to nie reklama

09 marca 2011 | Prawo | Danuta Frey

Jeżeli przedsiębiorca podejmuje środki mające na celu ochronę renomy produktu, nie można ich uznać za reklamę

Orzekł tak Naczelny Sąd Administracyjny, oddalając skargę kasacyjną głównego inspektora farmaceutycznego. GIF uznał za reklamę oświadczenie firmy farmaceutycznej Servier Polska, opublikowane w marcu 2009 r. w czołowych ogólnopolskich gazetach, m.in. „Rz", oraz w Internecie. „W związku z rozpowszechnianymi ostatnio nieprawdziwymi informacjami dotyczącymi leku Detralex" spółka oświadczała: „detralex jest lekiem skutecznym i bezpiecznym". Niżej były dalsze...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8872

Spis treści
Zamów abonament