Obrona dobrego imienia firmy to nie reklama
Jeżeli przedsiębiorca podejmuje środki mające na celu ochronę renomy produktu, nie można ich uznać za reklamę
Orzekł tak Naczelny Sąd Administracyjny, oddalając skargę kasacyjną głównego inspektora farmaceutycznego. GIF uznał za reklamę oświadczenie firmy farmaceutycznej Servier Polska, opublikowane w marcu 2009 r. w czołowych ogólnopolskich gazetach, m.in. „Rz", oraz w Internecie. „W związku z rozpowszechnianymi ostatnio nieprawdziwymi informacjami dotyczącymi leku Detralex" spółka oświadczała: „detralex jest lekiem skutecznym i bezpiecznym". Niżej były dalsze...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta