Odżywa rywalizacja Polsatu i TVN
Po I kwartale widać, że Polsat finansowo radzi sobie coraz lepiej. TVN będzie bronić pozycji, co może sporo kosztować
Telewizja Zygmunta Solorza-Żaka podała dobre wyniki za I kwartał. Jej przychody na rosnącym w tym czasie zaledwie o 1,8 proc. rynku reklamy telewizyjnej (dane Starlinka) wzrosły rok do roku o 6,3 proc., do 236 mln zł, a EBITDA (zysk przed amortyzacją i opodatkowaniem) zwiększyła się o 9,5 proc., do 69 mln. Prezes Cyfrowego Polsatu Dominik Libicki zapowiedział, że przychody TV Polsat z reklamy wzrosną w tym roku tak jak rynek, o ok. 7 proc. – 29 proc. marży EBITDA w Polsacie w I kwartale to solidny wynik, który stacja wypracowała w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta