TVN i Polsat walczą o rynek
∑ Po I kwartale 2011 r. Polsat odnotował większy wzrost przychodów niż TVN i zagarnął mu część rynku reklamowego ∑ Stacja Mariusza Waltera musi się bronić, by nie tracić zaufania inwestorów ∑ Jednak to ona jest górą w bitwie na gwiazdy
Giełdowi analitycy znów chętnie porównują telewizję Zygmunta Solorza-Żaka i TVN. Choć druga stacja przez ostatnie lata była traktowana jako ta, która wyznacza na rynku telewizyjnym trendy, bo jako pierwsza eksperymentowała na rynku kanałów tematycznych, a na głównej antenie wprowadzała do Polski z sukcesem międzynarodowe formaty rozrywkowe, teraz może być na tle Polsatu oceniana przez rynek słabiej.
Solorz-Żak górą
– Nadchodzące kwartały przy- niosą wzmocnienie Polsatu – mówi „Rz" Piotr Grzybowski, analityk DI BRE.
W najbliższych kwartałach analitycy jednym głosem zapowiadają wyższy wzrost biznesu telewizyjnego w Polsacie, co już było widoczne po I kwartale tego roku, kiedy udział stacji z grupy TVN w rynku reklamy spadł z 33,6 proc. rok wcześniej do 32,4 proc. na korzyść...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta