Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Na lotnisku i w hotelu klient też ma prawa

28 maja 2011 | Prawo | Agnieszka Smolarczyk

Zgubiony bagaż lub spóźniony lot to najczęstsze przyczyny wypłaty odszkodowań przez linie lotnicze. W hotelach prawdziwą plagą są kradzieże

Na turystów, zwłaszcza organizujących wyjazdy samodzielnie, bez pomocy biur podróży, kłopoty czyhają m.in. na lotnisku i w hotelu.

Pół biedy, gdy samolot tylko się spóźnia. Gorzej, gdy nie odlatuje w ogóle. Co wtedy? Najpierw kontaktujemy się z...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8939

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament