Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Papierowy czytelnik wart więcej niż cyfrowy

28 maja 2011 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Wyniki wydawcy „NYT”
źródło: Rzeczpospolita
Wyniki wydawcy „NYT”

Jeden czytelnik papierowego wydania „New York Timesa" przynosi jego wydawcy rocznie 228 razy wyższe wpływy niż cyfrowy

Mimo kurczącej się sprzedaży tej gazety i odchodzeniu czytelników innych gazet do wersji internetowych „NYT" na jednym „papierowym" odbiorcy wciąż zarabia znacznie więcej niż na „cyfrowym".

Zabawnie udowadnia to amerykański portal BusinessInsider.com, dla którego punktem wyjścia była niedawna enuncjacja wydawcy „NYT" o tym, że zaledwie w miesiąc od wprowadzenia płatności za internetową stronę gazety abonament na korzystanie z niej wykupiło aż 100 tys....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8939

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament