T-Mobile coraz bardziej znany
Zakończyła się wizerunkowa część kampanii reklamowej związanej z przejściem operatora komórkowego Polska Telefonia Cyfrowa z marki Era na T-Mobile
– Teraz etap intensywnego budowania wizerunku przechodzi w komunikację produktową i ofertową – powiedział Paweł Szarkowski, dyrektor ds. komunikacji rynkowej PTC.
– Proces rebrandingu sieci sprzedaży przebiega zgodnie z założonymi planami i jest już prawie ukończony. Wprowadziliśmy pełną wizualizację T-Mobile w przeszło 1000 sklepów, czyli...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)