Rosną wydatki na promocję miast
W tym roku na reklamę pójdzie prawie 20 mln zł mniej niż rok wcześniej. Ale miasta znowu wyłożą więcej
W 2010 roku gminy, powiaty, miasta i województwa wydały na akcje promocyjne 626,6 mln zł, prawie 10 proc. więcej niż rok wcześniej. W tym roku wydatki spadną o 3,1 proc., do 607, 4 mln zł – szacuje Ministerstwo Finansów, które prognozy sporządza w oparciu o poziomy wydatków w I kwartale. – Poziom tych wydatków zależy od wpływów jednostek samorządowych, być może ich spadek przekłada się na niższe wydatki na reklamę – zauważa Tomasz Tęcza, media manager z domu mediowego SPC House of Media.
Nie wszystkie jednostki będą jednak cięły wydatki na promocję. Paradoksalnie, więcej niż rok wcześniej wydadzą na nią miasta, które i tak inwestują w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta