Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rosną wydatki na promocję miast

11 lipca 2011 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Reklamowe wydatki samorządów
źródło: Rzeczpospolita
Reklamowe wydatki samorządów

W tym roku na reklamę pójdzie prawie 20 mln zł mniej niż rok wcześniej. Ale miasta znowu wyłożą więcej

W 2010 roku gminy, powiaty, miasta i województwa wydały na akcje promocyjne 626,6 mln zł, prawie 10 proc. więcej niż rok wcześniej. W tym roku wydatki spadną o 3,1 proc., do 607, 4 mln zł – szacuje Ministerstwo Finansów, które prognozy sporządza w oparciu o poziomy wydatków w I kwartale. – Poziom tych wydatków zależy od wpływów jednostek samorządowych, być może ich spadek przekłada się na niższe wydatki na reklamę – zauważa Tomasz Tęcza, media manager z domu mediowego SPC House of Media.

Nie wszystkie jednostki będą jednak cięły wydatki na promocję. Paradoksalnie, więcej niż rok wcześniej wydadzą na nią miasta, które i tak inwestują w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8975

Spis treści
Zamów abonament