Netflix celuje w 40 milionów
Największy w USA serwis oferujący wideo przez sieć ma do 2016 roku podwoić liczbę klientów
Jak wyliczyli za oceanem analitycy Credit Suisse, Netflix – który dziś ma 20 mln subskrybentów, z czego 18 mln płacących regularnie comiesięczny abonament za dostęp do platformy oferującej filmy, seriale i programy jako streaming – w przyszłym roku będzie miał już 24,96 mln klientów. A za pięć lat dojdzie do 43,45 mln.
To więcej niż cała populacja Polski. I to mimo narastającej konkurencji i problemów wizerunkowych....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta