Rusza ofensywa extra żytniej
Polmos Bielsko-Biała chce podwoić udziały w polskim rynku wódki. Atutami mają być nowe marki i większe moce produkcyjne
– W przyszłym roku zamierzamy podwoić sprzedaż alkoholi pod należącymi do nas markami. Natomiast nasze przychody powinny zwiększyć się o 50 proc. – mówi „Rz" Grzegorz Chojnacki, przewodniczący rady nadzorczej Polmosu Bielsko-Biała.
We wrześniu 85 proc. udziałów firmy za niemal 20 mln zł kupiła od Skarbu Państwa spółka pracownicza. Pieniądze wyłożył szwajcarski fundusz private equity...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta