Polska żywność zabiega o unijne dotacje
Do Agencji Rynku Rolnego trafiły trzy kolejne wnioski o wsparcie kampanii promocyjnych. Ich łączna wartość przekracza 50 mln zł
Pieniądze z Unii Europejskiej chce zdobyć Związek Polskie Mięso (ZPM). – Planujemy kampanię promocyjną wołowiny i wieprzowiny w Chinach, Turcji i Rosji – mówi „Rz" Witold Choiński, prezes ZPM. Ten pierwszy kraj być może już w tym roku otworzy swoje granice dla polskiego mięsa wieprzowego. Chcą tam wejść największe firmy z branży, m.in. Animex i Sokołów. – Musimy wykorzystać jak...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta