Smirnoff odporny na kryzys
Alkohol | W ciągu roku sprzedaż luksusowej odmiany marki Diageo urosła w Polsce o 90 proc.
Należący do brytyjskiego koncernu alkoholowego Smirnoff Black jest obecnie czwartą najpopularniejszą wódką importowaną w Polsce. Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że od listopada 2010 r. do października 2011 r. wielkość jej sprzedaży poszła w górę o niemal 90 proc. Natomiast w tym samym okresie wartość sprzedaży smirnoffa black urosła o ponad 50 proc. Tylko w październiku była o ponad 100 proc. wyższa niż przed rokiem.
Takim wynikiem nie mogą się pochwalić najwięksi konkurenci smirnoffa black. Diageo podaje za Nielsenem, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta