1 mld zł na reklamę w sieci
Po I półroczu 2011 wpływy z reklamy internetowej sięgnęły w Polsce 942 mln zł – o jedną czwartą więcej niż rok wcześniej – podliczyły PricewaterhouseCoopers i IAB Polska
Zdaniem Piotra Kowalczyka, prezesa organizacji IAB Polska zrzeszającej firmy działające w Internecie, pierwsze półrocze, które branża zakończyła wzrostem o 25,4 proc., było dla reklamy internetowej bardzo dobre. – Można to traktować jako wyraźne odbicie po odczuwalnej jeszcze na początku 2010 r. pierwszej fali globalnego kryzysu. Spodziewamy się jednak, że już od III kwartału, wyniki będą zdecydowanie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta