Rembertów: nowa stacja
Nowy przystanek PKP, tory dostosowane do 200 km/godz. To plan dla nowej linii przez Zielonkę i Wołomin
Rekordowy przetarg rozpisała właśnie spółka PKP Polskie Linie Kolejowe. Szacowane koszty remontu torów z Rembertowa przez Zielonkę i Wołomin do Tłuszcza szokują – to ok.
2 mld zł. Dla porównania: podziemny łącznik kolejowy Lotniska Chopina z przystankiem PKP Służewiec kosztuje 234 mln zł (nawet jeśli dodamy do tego modernizację torów do Dw. Zachodniego, wychodzi „tylko" 400 mln zł).
Szansa dla linii grozy
Projekt PKP PLK zakłada modernizację kolejowego odcinka z Rembertowa do Zielonki (to zawijas łączący linię PKP na Siedlce z wylotem na Białystok), a później prostego odcinka aż do Tłuszcza....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta