Małe telewizje rosną w siłę
Niszowe kanały mogą w tym roku zgarnąć prawie jedną czwartą rynku reklamy telewizyjnej
Z podsumowania, jakie przygotował dla „Rz" dom sprzedaży reklam w mediach tematycznych At Media, wynika, że w ubiegłym roku małe tematyczne stacje zagarnęły z rynku reklamy telewizyjnej już ok. 750 mln zł. Zdaniem brokera łączne przychody kanałów tematycznych wzrosły w ubiegłym roku o ponad 20 proc., a to już mniej więcej jedna piąta tortu reklamy telewizyjnej.
– Oznacza to, że marketerzy przeznaczyli na kampanie w stacjach tematycznych ok. trzy czwarte miliarda złotych netto – szacuje Marcin Boroszko, prezes At Media Group. Jak dodaje, trend będzie widoczny także w tym roku.
– Nie tylko nie widać odwrotu od tych tendencji, ale można też...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta