Moda na kluby zakupowe w sieci
Największe mają po kilkaset tysięcy użytkowników, a przyciągają dużymi rabatami na produkty znanych marek
Choć Internet kojarzy się większości z wolnym dostępem do treści, to jednak powoli wraca moda na przynajmniej pozory elitarności i zamykanie dostępu. Nie każdy zainteresowany może po prostu wejść na strony klubów zakupowych. Aby się do nich dostać, w wielu przypadkach trzeba mieć zaproszenie od osoby, która już do takiego klubu należy. Jednak chętnych do korzystania z nich nie brakuje. Pierwszy tego typu serwis powstał dziesięć lat temu we Francji pod marką Ventes Privees.
Sposób na zakaz
– Zjawisko pewnej elitarności i braku dostępności dla wszystkich może być modelem biznesu, jaki niektórzy próbują prowadzić. Jednocześnie coraz więcej mówi się w Internecie o możliwym zakazie sprzedaży produktów luksusowych marek – np. na Allegro, e-Bay oraz innych serwisach aukcyjnych i w sklepach...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta