Lojalność jest dziś ważna
Rozmowa | Andrzej Gliński, członek zarządu Banku Millennium
Powszechnie Bank Millennium jest odbierany jako bank detaliczny. A przecież duży fragment działalności stanowi obsługa firm. Skąd więc takie postrzeganie?
Tak rzeczywiście jest. Bank od wielu lat jest jednym z liderów bankowości detalicznej z siecią prawie 500 oddziałów i dużą aktywnością, co nie zmienia faktu, że jako bank uniwersalny jesteśmy także istotnym graczem w bankowości przedsiębiorstw. Konsekwentnie dążymy do tego, by właśnie z działalności korporacyjnej uczynić ważną część naszej aktywności. Chcemy zwiększyć naszą obecność szczególnie w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw. To się wiąże z wieloma działaniami, zaczynając od tego, że położyliśmy duży nacisk na rozwój produktów, nową jakość bankowości elektronicznej, zadbaliśmy o wysoką kompetencję doradców bankowych. Jesteśmy przekonani, że potrafimy spełniać oczekiwania przedsiębiorców.
Jak pan wspomniał, coraz dynamiczniej rozwija się bankowość internetowa. Jakie usługi za jej pośrednictwem świadczy dla klientów korporacyjnych Millennium?
Platforma internetowa to kanał dystrybucji, który musi być skuteczny i niezawodny. W ostatnim roku udało nam się wprowadzić wiele nowych funkcjonalności. Budując naszą platformę inspirowaliśmy się najlepszymi dostępnymi na rynku rozwiązaniami, co w połączeniu z wiedzą, dokąd podąża rynek, pozwoliło na zbudowanie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta