Coraz więcej funkcjonuje rozwiązań, sprawniejsze są rozliczenia
Kompleksowe podejście do obsługi klientów firmowych i indywidualnych staje się najistotniejszym elementem strategii produktowej realizowanej obecnie przez banki
Bankowość transakcyjna to najmłodszy, ale również najbardziej dynamicznie rozwijający się obszar bankowości. – Zapotrzebowanie firm na produkty i usługi w tym zakresie wynika z braku odpowiednich narzędzi własnych, które pozwalałyby na optymalne zagospodarowanie środków finansowych – mówi Ewa Kowalczyk, doradca zarządu Związku Banków Polskich.
Oferta szyta na miarę
Banki starają się przekonać do siebie klientów na wiele sposobów. – Można konkurować poprzez politykę cenową, odpowiednią informację czy edukację klientów – uważa Ewa Kowalczyk.
Jej zdaniem najważniejsze jednak jest dostosowywanie rozwiązań do indywidualnych potrzeb klientów, bo są to usługi „szyte na miarę”. Jak dodaje – mamy do czynienia ze sprzężeniem zwrotnym – oferta banku musi zaspokajać różnorodne firmowe potrzeby, a one z kolei wpływają na kreowanie nowych produktów bankowych.
Banki coraz aktywniej wprowadzają innowacje i udogodnienia w obszarze bankowości transakcyjnej. Dzięki nowym rozwiązaniom dotyczącym dostępu do produktów klienci mogą w coraz większym stopniu korzystać z wprowadzanych usprawnień i nowości – począwszy od nowych rodzajów umów, poprzez przelewy, aż po zaawansowane rozwiązania bankowości transakcyjnej.
Umowa ramowa
Nową formą współpracy klienta z bankiem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta