Piłkarskie gadżety zachęcają do zakupów
PIT/CIT. Sprzedawca może rozliczyć w kosztach przekazywane kupującym upominki
Breloczki, chorągiewki, kubki, naklejki, koszulki – na takie związane z Euro 2012 upominki mogą liczyć w ostatnich dniach osoby dokonujące zakupów. Gadżet ma ich zachęcić do transakcji, klientowi łatwiej bowiem podjąć decyzję, gdy dostaje coś ekstra. Wydatki na nie mogą więc być kosztem podatkowym, gdyż wspierają sprzedaż firmy.
– Trudniej będzie rozliczyć większe prezenty wręczane wybranym kontrahentom – mówi Maciej Grela, doradca...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta