Dzieci zaplątane w sieć zakupów
Prawie jedna piąta polskich internautów to osoby niepełnoletnie. Najmłodsi stali się aktywnymi e-klientami
Młodzi internauci coraz bardziej świadomie korzystają z sieci. Nie tylko zakładają sobie konta w serwisach społecznościowych, ale też robią zakupy online, często bez wiedzy rodziców, wykorzystując do tego ich konta i pieniądze.
Dzieci to coraz silniejsza grupa wśród użytkowników Internetu. Jak wynika z badania Megapanel PBI/Gemius z marca tego roku, stanowią już niemal 20 proc. polskich internautów.
Z przedszkola do Internetu
Dane te pokazują, że dzieci w wieku szkolnym (siedem – 12 lat) stanowią aż 9 proc. wszystkich użytkowników sieci w Polsce, a młodzież (13 – 18 lat) – 10 proc. Aż 80 proc. z nich w Internecie loguje się kilka razy w tygodniu. Nawet przedszkolaki są internautami – do sieci wchodzi przynajmniej raz w tygodniu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta