Rynek słodyczy wyhamował
Beneficjentami sytuacji, w której rynek rośnie, ale przede wszystkim z powodu wzrostu cen, są producenci marek własnych
O 6,4 proc. do prawie 5 mld zł wzrósł w ciągu 12 miesięcy kończących się w marcu 2012 r. rynek słodyczy czekoladowych – wynika z danych Nielsena. Jednak ilościowy wzrost wyniósł zaledwie 3,9 proc. Jeszcze gorzej wypada segment cukierków. W ujęciu wartościowym skurczył się o 1,7 proc. do 1,04 mld zł. Wolumen sprzedaży poszedł w dół aż o 4,8...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta