Polskie wódki biją rekordy
Krupnik jest marką, której sprzedaż rośnie najszybciej na świecie. W globalnej czołówce jest też Lubelska
O niemal 137 proc., do 40,5 mln l. urosła sprzedaż wódki Krupnik w 2011 r. – wynika z tegorocznego rankingu branży alkoholowej Millionaires' Club 2012, przygotowanego przez firmę badawczą Euromonitor International. Takiego dużego wzrostu jak marka należąca do grupy Belvedere nie zanotował w tym czasie żaden inny alkohol na świecie.
Krupnik, który zadebiutował na naszym rynku w 2010 r., od końca ubiegłego roku jest najpopularniejszą wódką w Polsce. Szybko rosnąca sprzedaż wyłącznie na rynku krajowym wystarczyła, aby Krupnik awansował na dziesiąte miejsce wśród wódek o największej sprzedaży na świecie. W poprzednim zestawieniu Millionaires' był na 25. pozycji.
Najpierw kraj, potem...
Krupnik, śladem Sobieskiego – starszej marki Belvedere – ma stać się brandem o zasięgu globalnym. – Jeszcze w tym roku chcemy zacząć sprzedaż Krupnika...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta