Handel lodami najlepszy w czasie gorącego lata
Nie trzeba inwestować dużych pieniędzy, wystarczy kupić mobilną budkę, którą ustawimy na wydzierżawionym gruncie
Aby zwiększyć szanse powodzenia sezonowego biznesu, poza lodami, można np. sprzedawać jednocześnie hot-dogi albo gofry.
Najważniejsza w przypadku tego biznesu jest dobra lokalizacja, czyli takie miejsce, gdzie jest duży przepływ klientów (przy plaży, nad jeziorem, na nadmorskiej promenadzie itp.).
Lodziarnia nie musi być duża, może być to nawet mała budka albo kontener lub wózek gastronomiczny (na ich ustawienie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta