Mineralne i źródlane coraz bardziej popularne
Woda, na którą wydajemy już niemal 2,8 mld zł rocznie, będzie nadal zdobywać rynek. Boom czeka szczególnie wody funkcjonalne
O 40 proc. zwiększy się wartość polskiego rynku wody w latach 2011 – 2016 – prognozuje firma badawcza Euromonitor International. W zbliżonym tempie będzie w tym czasie rosła także jego wielkość.
Analitycy Euromonitora tłumaczą, że rozwój rynku będziemy zawdzięczać coraz większej wiedzy Polaków o zaletach wody oraz rosnącej liczbie nowych produktów. Nowości nie zabraknie szczególnie w przypadku wód smakowych i funkcjonalnych, czyli z dodatkami regulującymi działanie organizmu.
O ile wydatki na wody gazowane mają szansę urosnąć w latach 2011 – 2016 o 13 proc., o tyle wody z dodatkiem aromatów owocowych lub soków zyskają niemal 40 proc. – szacuje Euromonitor....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta