Nie tylko koncerny wydają miliony na promocję
Napoje są w czołówce produktów spożywczych o największych nakładach na reklamy
Ponad 59 mln zł wydał na reklamy koncern Coca-Cola w pierwszych czterech miesiącach 2012 r. – policzył instytut badawczy Kantar Media. Daje to mu pozycję lidera całej branży napojowej, która w tym czasie przeznaczyła na promocję prawie 145,3 mln zł. Drugie miejsce z ponad 30 mln zł zajęła grupa Maspex. Gros jej wydatków pochłonęła marka Tymbark, pod którą oferuje soki i napoje. Trzecie miejsce przypadło na Red Bull Polska. Firma produkująca napój energetyczny przeznaczyła na działania reklamowe ponad 9...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta