Euroszansa dla małych
Gniewino planuje kolejkę linową, w Opalenicy strzygą na Ronaldo, a Kraków liczy pozytywne teksty o sobie
Na piłkarskich mistrzostwach chciały zyskać także gminy i regiony pozostające w cieniu miast gospodarzy. – Opłaciło się – przekonują ich przedstawiciele. Teraz cieszą się z medialnego rozgłosu i liczą obecne i przyszłe zyski.
– Drzwi prawie się u nas nie zamykają. Klienci chcą mieć fryzury jak Cristiano Ronaldo. Nawet mamę tak ostrzygłam – śmieje się Anna Wilczek, współwłaścicielka salonu fryzjerskiego w Opalenicy (Wielkopolska). Kilka dni temu z usług jej zakładu skorzystali mieszkający w miejscowości portugalscy piłkarze. Wcześniej o takiej reklamie nie mogła nawet marzyć. Podobnie jak niespełna dziesięciotysięczne miasteczko. – Nazwa Opalenica pojawiła się nie tylko w polskich, ale i zagranicznych mediach. Takiej promocji nie można przeliczyć na żadne pieniądze – uważa Magdalena Konieczna z urzędu miejskiego. Są i bardziej wymierne zyski. – Hotele i kwatery w okolicy zajęte są przez dziennikarzy, głównie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta