Abonenci są atakowani przez nieuczciwe firmy
Alternatywni operatorzy wprowadzają w błąd, aby przejąć klientów Telekomunikacji Polskiej. Ci składają skargi, a TP ostrzega przed oszustami
Telekomunikacja, dzień dobry – na takie powitanie nabrało się wiele osób. W rzeczywistości to nazwa firmy, która wprowadzała w błąd klientów.
– Zadzwoniła do mnie pani, która rozpoczęła rozmowę od "Telekomunikacja dzień dobry" i zaproponowała tańszy abonament, na co wyraziłam zgodę – opowiada Maria Bilska z Łodzi. – Wkrótce zjawił się kurier z umową. Zapewnił mnie, że jest z Telekomunikacji Polskiej i dał do podpisu umowę, na której widniało logo TP SA, po czym zwinął wszystko do teczki i zapewnił, że kopia dla mnie przyjdzie pocztą.
Ponieważ obiecana kopia nie dotarła, pani Maria zadzwoniła do TP i dowiedziała się, że firma nie miała dla niej żadnych ofert, a umowę musiała podpisać z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta