Złotousty biznes
Profesjonaliści inkasują za prelekcję po kilka tysięcy złotych. Celebryci – nawet kilkadziesiąt
Gen. Roman Polko, były szef GROM, średnio raz w miesiącu występuje na konferencjach i firmowych imprezach. Opowiada o swych doświadczeniach z dowodzenia jednostką specjalną. Mówi o podejmowaniu decyzji i przejmowaniu odpowiedzialności w krytycznych sytuacjach czy o budowaniu zespołu – co jest nieodzowne i w wojsku, i w biznesie. Znany ekonomista prof. Witold Orłowski, który na co dzień kieruje Szkołą Biznesu Politechniki Warszawskiej i jest doradcą ekonomicznym firmy PwC, przyznaje, że musi rezygnować z części zaproszeń do wystąpień. Dostaje ich po kilkadziesiąt rocznie, bo od czasu wybuchu kryzysu finansowego popyt na prelekcje ekonomistów, którzy potrafią ciekawie wytłumaczyć, co się dzieje w gospodarce, wyraźnie się zwiększył.
– Roman Polko i prof. Orłowski są jednymi z naszych najbardziej popularnych mówców – przyznaje Agnieszka Masiarz z działu marketingu Celebrity Speakers polskiego biura międzynarodowej sieci CSA, która organizuje wystąpienia uznanych autorytetów z różnych dziedzin. – Czyli ludzi, którzy odnieśli sukces, dysponują dużą wiedzą i są cenionymi ekspertami na świecie – dodaje.
Kto ich zaprasza? Najczęściej duże korporacje – na spotkania zarządów i kluczowych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta