Liczą się głównie niskie ceny
Nowe osiedla | Deweloperzy prześcigają się w promocjach. Nie zawsze jednak oferują rabaty
aneta gawrońska
Katarzyna Jodkowska, kierownik biura sprzedaży inwestycji w Mota-Engil Real Estate Management, podkreśla, że dziś deweloperzy starają się oferować konkurencyjne projekty.
– Wydaje się jednak, że poziom cen na rynku osiągnął opłacalne dla nich minimum. Możliwość udzielania dużych rabatów jest mocno ograniczona, a promocyjna oferta starannie przemyślana – podkreśla. I dodaje, że dla klienta głównym kryterium wyboru mieszkania jest cena. – Niecodzienne promocje, które mają jedynie przyciągnąć uwagę, nie dając gwarancji niskiej ceny, nie spełniają swojej roli – ocenia Katarzyna Jodkowska. – Wyjazd na wakacje, umeblowanie mieszkania lub darmowa nauka gry w tenisa są miłym dodatkiem do oferty, jednak nie będą w najbliższej przyszłości stanowiły o zakupie mieszkania – ocenia.
Największe promocje...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta