Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Firmy sięgają po nietypowe wskaźniki

15 listopada 2012 | Ekonomia | Emily Chasan tk
Sieć handlowa Home Depot jest wśród firm, które na wniosek SEC zmienią raporty, aby nadmiernie nie eksponować nietypowych wskaźników
autor zdjęcia: Mark Humphrey
źródło: AP
Sieć handlowa Home Depot jest wśród firm, które na wniosek SEC zmienią raporty, aby nadmiernie nie eksponować nietypowych wskaźników

Organy nadzoru i inwestorzy chcą mieć pewność, że nowe mierniki mają bezpośredni wpływ na działanie firm.

Firmy coraz częściej umieszczają w raportach finansowych nietypowe wskaźniki, które nie są określone przez amerykańskie przepisy księgowe. Zmusza to organy nadzoru do zapewnienia, że inwestorzy nie otrzymują podejrzanych lub błędnych informacji.

Firmy, które posługują się tymi nowomodnymi wskaźnikami, takimi jak „odsetek płatnego członkostwa", „liczba aktywnych użytkowników" lub „skumulowana liczba użytkowników", twierdzą, że dane te są kluczowe dla zrozumienia ich modelu działania. Jednak organy nadzoru i inwestorzy chcą mieć pewność, że te nowe mierniki mają bezpośredni wpływ na działanie firmy.

– Pracujemy naprawdę ciężko, by zrozumieć praktyki branży i wynikające z nich deklaracje – mówiła...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9387

Wydanie: 9387

Spis treści
Zamów abonament