Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przedsiębiorco, pamiętaj o efekcie zachęty

06 grudnia 2012 | Prawo i praktyka | Jan Kordasiewicz

Elementem prawidłowej realizacji projektu jest również uzyskanie pozytywnych wyników kontroli i audytów.

Przedsiębiorstwa ubiegające się o dofinansowanie z funduszy unijnych muszą pamiętać o konieczności spełnienia tzw. efektu zachęty, określonego w art. 8 ust. 3 rozporządzenia Komisji (WE) nr 800/2008 (dalej: rozporządzenie). Jest to właściwie warunek formalny. W przypadku firm z sektora MŚP spełnienie efektu zachęty następuje w sposób automatyczny po deklaracji rozpoczęcia projektu po złożeniu wniosku o dofinansowanie.

Inaczej jest w przypadku dużych przedsiębiorstw, które muszą pamiętać o dotrzymaniu obowiązku przeprowadzenia specjalnej procedury, która będzie potwierdzać spełnienie warunków niezbędnych do udzielenia pomocy.

Duże firmy są również uprawnione do ubiegania się o...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9405

Wydanie: 9405

Spis treści
Zamów abonament