Nie tylko w Polsce konsumenci ograniczają wydatki
Rozmowa. O sytuacji w branży sprzedaży sprzętu elektronicznego mówi Jarosław Frontczak, analityk handlu detalicznego w firmie doradczej PMR
Ten rok w sumie okazał się całkiem niezły dla branży?
Jarosław Frontczak: Faktycznie, tak, nawet przekroczone zostały wcześniejsze założenia i ostatecznie wzrost wartości zakupów wyniesie ponad 5 proc. Złożyło się na to wiele czynników, na pewno jednym z głównych był tzw. efekt Euro 2012. Przy okazji dużych wydarzeń sportowych zawsze rośnie sprzedaż telewizorów i tak też było tym razem. Dodatkowo ten segment rynku zyskuje dzięki przechodzeniu z nadawania sygnału telewizyjnego z analogowego na cyfrowy. Według szacunków ok. 1/3 gospodarstw domowych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta