Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie tylko w Polsce konsumenci ograniczają wydatki

06 grudnia 2012 | Ekonomia
źródło: Rzeczpospolita

Rozmowa. O sytuacji w branży sprzedaży sprzętu elektronicznego mówi Jarosław Frontczak, analityk handlu detalicznego w firmie doradczej PMR

Ten rok w sumie okazał się całkiem niezły dla branży?

Jarosław Frontczak: Faktycznie, tak, nawet przekroczone zostały wcześniejsze założenia i ostatecznie wzrost wartości zakupów wyniesie ponad 5 proc. Złożyło się na to wiele czynników, na pewno jednym z głównych był tzw. efekt Euro 2012. Przy okazji dużych wydarzeń sportowych zawsze rośnie sprzedaż telewizorów i tak też było tym razem. Dodatkowo ten segment rynku zyskuje dzięki przechodzeniu z nadawania sygnału telewizyjnego z analogowego na cyfrowy. Według szacunków ok. 1/3 gospodarstw domowych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9405

Wydanie: 9405

Spis treści
Zamów abonament