Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Podejrzanie niskie ceny to sygnał ostrzegawczy

14 grudnia 2012 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
W sieci nadal dużo taniej niż w sklepie
źródło: Rzeczpospolita
W sieci nadal dużo taniej niż w sklepie

Właściciele budzącego wątpliwości sklepu 66procent.pl otworzyli kolejny.

66procent. pl to jeden z najgłośniejszych e-sklepów ostatnich miesięcy. Choć stoi za nim zupełnie nieznana spółka Japan Pvt Ltd. z siedzibą na Malediwach, to jednak dzięki szerokiej kampanii reklamowej, m. in. z udziałem celebrytki Natalii Siwiec, stał się jednym z hitów sieci. Z raportu Megapanel PBI/Gemius wynika, że w październiku tego roku miał 876,2 tys. użytkowników realnych.

Główny powód to niskie ceny ubrań od Lacoste, Tommy'ego Hilfigera, Calvina Kleina po Moncler, Dsquared czy Paul Smith. Szybko pojawiły się negatywne opinie – towary docierały późno lub wcale. To, co...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9412

Wydanie: 9412

Spis treści
Zamów abonament