Luksus schodzi niżej, marki premium bardziej dostępne
Producenci aut z najdroższego segmentu szukają nowych klientów. Mają dla nich modele z kultowymi znaczkami na maskach, ale tańsze.
– Międzynarodowy Salon Samochodowy w Genewie to bardzo specjalne miejsce. Pokazujemy się tutaj, bo musimy być wszędzie, gdzie dzieje się coś ważnego dla rynku motoryzacyjnego. Ale to miejsce dla aut niszowych, drogich, często kultowych – mówi Alan Rushforth, dyrektor generalny Hyundai Motor Europe.
Hyundai broni rynku
Rushforth przyznaje, że chociaż jest na targach drugi dzień, nie miał czasu obejrzeć najciekawszych modeli. Czy Hyundai w tej sytuacji nie zamierza, tak jak jest to w przypadku japońskiego Infiniti, luksusowej marki Nissana, pokusić się o zdobycie punktów także w luksusowym segmencie, skoro ma już silną tańszą markę Kia?
– Na razie nie jest to naszym celem, chociaż mamy takie auta,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta