Płatne telewizje przestają rosnąć
Analitycy spodziewają się tylko śladowego wzrostu liczby klientów płatnych telewizji. Mimo konkurencji ze strony platform, kablówki trzymają się mocno.
W IV kw. 2012 r. liczba abonentów największej platformy cyfrowej na polskim rynku – Cyfrowego Polsatu (raport za ten okres poda w przyszłym tygodniu), wzrosła już zdaniem analityków tylko minimalnie.
– Zakładam wzrost o 12 tys. w stosunku do III kw., czyli do 3,57 mln – mówi Waldemar Stachowiak, analityk Ipopema Securities. Zdaniem Dominika Niszcza z DM Raiffeisen ten wzrost mógł wynieść jeszcze mniej – 10 tys., a...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta