Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Z fachowcami nic na gębę

16 marca 2013 | Prawo | Łukasz Sitek

Nieprawidłowo wykonanych prac czy spóźnień klient nie musi akceptować. Tym bardziej nie musi za nie płacić.

Pani Agata zaplanowała remont w domu. Zaangażowała ekipę. Chodziło o usunięcie poprzedniej glazury w łazience, ułożenie nowej oraz o wymianę armatury i zrobienie podwieszanego sufitu. Prace zostały zaplanowane na dwa tygodnie. W tym czasie pani Agata miała wyjechać na urlop.

– Bardzo się zdziwiłam, gdy wróciłam z wakacji, a łazienka nie była skończona. Co gorsza, fachowców również nie było, bo mieli zaplanowane kolejne prace. Oświadczyli, że wrócą za kilka dni – żali się pani Agata. Pyta również, co może zrobić. – Z umowy wynika wyraźnie, że prace powinny zostać wykonane do konkretnego dnia – dodaje.

Niesolidni fachowcy, jak pokazuje praktyka, występują nie tylko w dowcipach. Jeśli  czytelniczka podpisała z nimi umowę, nie będzie większych problemów....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9488

Wydanie: 9488

Spis treści
Zamów abonament