Nie zawsze dostaniemy zwrot pieniędzy
Konsumenci. Sprzedawca może wymienić lub naprawić produkt niezgodny z umową sprzedaży.
W sklepie z komputerami klientowi odmówiono zwrotu pieniędzy za laptopa, który działał wadliwie. Sprzedawca zaproponował jego naprawę. Joanna Z. nie chciała się na to zgodzić. Czy sprzedawca naruszył w tej sytuacji jej prawa konsumenta?
Nie. Przede wszystkim produkty tego rodzaju podlegają gwarancji producenta. W niej są określone zasady, np. naprawy sprzętu w okresie objętym gwarancją. Nie zawsze producent zwraca pieniądze,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta