Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie zawsze dostaniemy zwrot pieniędzy

30 marca 2013 | Prawo | Łukasz Kuligowski

Konsumenci. Sprzedawca może wymienić lub naprawić produkt niezgodny z umową sprzedaży.

W sklepie z komputerami klientowi odmówiono zwrotu pieniędzy za laptopa, który działał wadliwie. Sprzedawca zaproponował jego naprawę. Joanna Z. nie chciała się na to zgodzić. Czy sprzedawca naruszył w tej sytuacji jej prawa konsumenta?

Nie. Przede wszystkim produkty tego rodzaju podlegają gwarancji producenta. W niej są określone zasady, np. naprawy sprzętu  w okresie objętym gwarancją. Nie zawsze producent zwraca pieniądze,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9500

Wydanie: 9500

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament