Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zdarte buty też można wymienić

06 kwietnia 2013 | Prawo | Marek Domagalski
Za wady butów odpowiada sprzedawca, ale kupujący musi złożyć reklamację, by nie stracić uprawnień konsumenckich
autor zdjęcia: Darek Golik
źródło: Fotorzepa
Za wady butów odpowiada sprzedawca, ale kupujący musi złożyć reklamację, by nie stracić uprawnień konsumenckich

Każda rzecz z czasem się zużywa. Nie wyklucza to skorzystania 
z konsumenckich uprawnień: naprawy, wymiany bądź zwrotu pieniędzy

Wiele sklepów przyjmuje nieużywany (bądź wyglądający na nieużywany) towar np. w ciągu tygodnia. Wynika to jednak z tzw. dobrych praktyk. Z używanym towarem nie jest już tak prosto.

Uległ marce

B. C. kupił dość drogie buty w sklepie znanej marki B., ale po nieco ponad pół roku przetarła się skóra i oderwały obcasy. Klient, który z pewnością  nie chodził w tej samej parze codziennie przez sześć miesięcy, złożył reklamację. Co na to odpowiedział sklep?

„Dostarczone obuwie jest bardzo zniszczone, nadmiernie eksploatowane. Zakres uszkodzeń wskazuje, że wada nie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9505

Wydanie: 9505

Spis treści
Zamów abonament