Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Burda przejmuje G+J Polska

18 kwietnia 2013 | Ekonomia | ML
Zarówno G+J, jak i Burda mieszczą się w pierwszej piątce wydawnictw pod względem udziałów w rynku reklamy.
źródło: Rzeczpospolita
Zarówno G+J, jak i Burda mieszczą się w pierwszej piątce wydawnictw pod względem udziałów w rynku reklamy.

W wyniku fuzji powstanie wydawnictwo posiadające ponad 30 czasopism i 20 stron internetowych.

Przejęcie spółki wymaga jeszcze zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, której należy się spodziewać w lipcu. Spółkami zarządzać będą Magdalena Malicka (dotychczasowa prezes G+J Polska) i Justyna Namięta (obecnie dyrektor generalna Burda Media Polska) – podaje Burda w komunikacie. Połączona firma będzie wydawać m.in. „Elle",...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9515

Wydanie: 9515

Spis treści
Zamów abonament